Min Mamma

Min underbara Mamma.. Monica Elisabeth Hejdenberg blir i dag 53 år ( 27 )
En omtänksam Mamma .. bestämd envis, men på ett positivt sett ..
Tror att alla som känner mamma skulle hålla med mig i detta ..
Om min Mamma kan så gör hon allt för att hjälpa personen/personerna som behöver hjälp .. hon är en person man kan prata med om preciiiis allt, hon har oftast svar på det mesta ..
Mamma har ett jävla humör ( SKRATT ) men min mamma .. är en helt otrolig bra, omtänksam, Underbar, rolig, busig Mamma .. Du är Bäst helt enkelt ..

så Kära Mamma .. Grattis på din dag .. Vet att vårat liv är lite upp o ner nu .. men hoppas du har kunnat fira din dag nere i skåne med ett leende på läpparna
Du är en underbar Mamma,Mormor,vän
Och jag älskar dig, så otroligt mycket !!
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller helt med dig,Monica är en underbar människa och jag är glad att hon finns i mitt liv:)

2009-10-26 @ 11:05:06
URL: http://isakliam.blogg.se/
Postat av: Sara

Va söt bild! :) instämmer me dig å Linda!

2009-11-16 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0