Kan inte vara sant!!!!!

Overkligt, men sant, min syster .. som är den omtänksamaste människan på denna jord, varför just hon?????????!! varför?!!!


Tycker hon haft nog med skit,Men cancer, Bröstcancer!!
min syster har alltid haft en speciel plats i mitt hjärta, hon e inte bara min syster utan min bästa vän!!
Elin är en väldigt stark och envis människa, Hoppas innerligt från ljupet av mitt hjärta att DU klarar detta syster, Jag vill göra nått, Men kan inte göra nått .. sitter här på ö jäveln så jävla hjälplös, vill bara hålla om dej, krama om dej, finnas där för dej .. du förtjänar inte detta .. du är för god för det !!
Jag älskar dej,min systeryster, Min bästa vän, Min tvillingstjäl, hejar på dej, hejar med dej, Kämpar tillsammans med dej !!


Vill tacka mina vänner som finns här, Therese.S som kommer bara jag ringer, ROBIN min underbara pojkvän, som skramlar ihop pengar för att tanka bilen och köra hem till mig .. finner inga ord för hur tacksam jag är över att du kom hit .. Du är den underbaraste killen jag träffat, på alla sätt, inte bara detta, utan för det du gör för mig och barnen, Med barnen,Barnen älskar dej, Adam blir alltid så glad varje gång du kommer ..
du är helt klart underbar! tack för allt du gör!!
Mina grannjävlar, tack för att ni finns, Känns bra att ha er så nära, bara ett dörrknack bort!!
tack alla som stöttar Elin och mig och övriga familj i denna svåra tid vi kommer ha framför oss,



Min kusins fru har startat en rosa bandet insamling ..
Jana Hejdenberg Har startat en Rosa Bandet insamling! Sms:a BESEGRA 1938 till nummer 72988 för att skänka 50 kr. Skriv erat namn efter så presenteras er gåva med namn i min insamling! Skicka vidare till alla era vänner!! Nu ska vi kämpa!!



Kommentarer
Postat av: Liams mamma

Usch nej fy! tänker på er! kämpa ni kommer klara det! en i min familj har haft blogcancer nu 3 gånger, ni kommer klara detta, men vet det är jäkligt tufft! massa styrkekramar!

2009-10-14 @ 21:05:38
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Emily

DE känns så hopplöst bara att man inte kan göra så mycket mer än att tänka på henne. Även om de känns bra för er o veta så gör de ju inte henne frisk. Känner inte Elin men de känns verkligen helt overkligt att hon blivit drabbad. Fy för den äckliga cancern!! kramar

2009-10-14 @ 21:48:42
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Det kanske värmer, men inte hjälper, men du ska veta att vi tänker på er extra mycket nu! Elin tar sig igenom det här! Jag tvivlar inte en sekund på att hon gör det! Massa kramar från oss

2009-10-15 @ 09:33:38
URL: http://juliaalbertina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sänder en tanke till dig och dina nära o kära!

Allt kommer ordna sig... Kram Karolina

2009-10-15 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0