Elin <3

Kan inte sluta tänka på dej .. ElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElinElin
Jaa huvudvärk har jag, Kan man få huvudvärk för att man tänker för mycket, ??!!! blandat med gråt?!!!!!???
Tror det .. verkar som det !! mellanåt kan jag vara jätte glad, skratta skämta, Men sen helt plötsligt blir jag deppig och tårarna rinner, Samtidigt som ja inte riktigt har fattat det, chockad till tusen !!!
Min syster, varför??!!!!!!



I morse gick jag och barnen till musiklekis, Lina och Julius kom förbi och prata lite, Robin följde inte med, Han va kvar hemma och vila upp sig, Jobbigt med en flickvän som jag, Ledsen och dan :/ som håller honom vaken om nätterna .. Förlåt!!
men han är ett helt underbart stöd för mig !! på alla sätt, Han sakna sina barn jätte mycket  igår kväll, men stanna kvar hos mig , UNDERBAR !! I kväll åkte han hem , han saknar sina barn och det förstår jag .. och har sagt till honom att hans barn SKA alltid gå före mig .. För jag förstår om han saknar dom och vill träffa dom !!!
han e helt underbar här med mina barn, hjälper till med dom, utan att man behöver fråga, Och Adam tycker det är helt ok att han gör saker, Adam säger inte " Mamma ska " utan han låter honom lägga på mat på tallriken,bada,klä på, ja ni vet allt som man gör om dagarna :)
Han kommer tillbaka i morgon kväll, Barnen ska sova vid sin pappa, Men han kommer jobba så farmor kommer ha hand om dom, Hon kommer och hämta barnen senast kl 17.00 i morgon !!!

Stefan va här ca 10 minuter ikväll .. :/ vad ville han lixom !!!!!????????hmmmm..
jag har iaf tvättat .. så slipper jag göra sånt i helgen då Robin kommer, Han och Jag en helg tillsammans! Underbart!
I morgon ska vi äta tacos tillsammans med en kompis, på lördag ska vi till Nina , Christoffer och Miranda :) se äta pizza tillsammans på kvällen och ha myspys här hemma, Han och Jag =)

Elin Vet att du läser detta, Fan!!! Älskade syster!!! vad ska jag göra???!!!! va kan jag göra?! kan ja göra nått?!! säg säg säg !! sitter på ön och kan inte göra ett skit, Hjälplös??!!!! Svar: Ja!!!! :(
Lillstrumpa Älskar dej systeryster!!! Hejar på dej !!! kommer nog bli en tuff period framöver, många som blivit helt friska!! Man får leva på hoppet!!



När något sånt här hemskt händer märker man att vännerna finns där, man har faktiskt riktiga vänner, å det är dom som stöttar, kramar, eller bara är !! som får en att glömma det svåra för en stund, Som att skratta, Som min grannjävel  ( ELIN ) hade vart deppig som tusan, gråtit, sen träffa man henne, och skrattar och glömmer det svåra för en stund, Tack för det Elin !!!!!!!!!!!!!!! =)
Ni som skriver om min syster, att ni tänker på henne, Det betyder jätte jätte mycket för mig och heeela min familj !! så TACK !!!!!!

Kommentarer
Postat av: alex

jättefin blogg och önskar din syster att hon skall klara det här!!! KÄMPA PÅ!!!

Kram

2009-10-15 @ 22:56:36
Postat av: Therese

Klart vi tänker på er... kan man göra annat? Det är klart det här kommer gå bra... det går bra för massor av kvinnor med bröstcancer. Det sista som överger en är hoppet, tro mig.



Finns här... dag som natt.. bara hör av dig.. titta förbi, be mig komma.. eller vad som helst... !! Kramar

2009-10-16 @ 07:31:10
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Många tankar,styrka o kraft till er alla.

Livet är bara så orättvist ibland o vi kan inte förstå varför.Hoppet är det sista som överger oss!

2009-10-16 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0