Syster

Satt precis och läste min systers blogg om hennes cancer .. :( va riktigt riktigt jobbigt att läsa.. läsa hur sjuk hon igentligen är ..


www.elinhejdenberg.blogg.se




Sitter på denna jävla ön jävel o kan inte besöka henne, krama henne när hon kanske behöver det .. bara för att sitta och låta henne prata,gråta skratta !!eller ha så där roligt som bara hon och jag kan tillsammans
förbannat!! förbannade jäva sjukdom !! ja nu svär ja som fan !! det skiter jag i för just nu är jag jävligt förbannat ledsen .. förbannad !! varför hon             ?!??!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!! varför finns denna jävla sjukdom ?!?!?????????????????

förbannade jävla skit !!



Du är min allra allra bästa vän.. min syster !! Älskar dig ELIN !! <3 va ska ja göra??säg va jag kan göra för dig .. snälla vill göra nått!!!!!!!!!??!!!?!?!?







Kommentarer
Postat av: Elin hejdenberg

:) älskar dig! Det räcker att du bara finns till! Du är min allra bästa vän! Bättre syster kan jag inte önska mig! Och jag lovar, när vi ses så kommer vi ha precis lika roligt som förut! Och kanske ännu roligare, för nu skiter jag i om folk glor om jag gör något pinsamt :). Eller..jag gör ju ALDRIG något pinsamt ;).

2009-11-08 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0