SOL!!

Tror inte de e sant men det e sol .. i natt har det vart väldigt lite sömn, Alexandra vakna igår kväll och vart vaken en stund, vakna av sin förbannade hosta .. SUCK!! i dag ringde jag säkert 5 ggr innan jag fick tag i bvc, Hon hade då missat att ringa upp mig, skulle kolla tider och hoppades alex kunde få en tid .. Men kl är nu halv 2 snart och ingen som ringt, ok att ja inte får någon sömn .. men jag blir ju orolig, vet att den här flytande Ventolinen hon får inte hjälper ej mycket .. bara för en kort stund .. GAAAAAAAAAAH TOK!

menmen .. va kan man göra mer än att stå på sig .. ???!!!


ja och barnen har vart och handlat fredagsmys .. GOTTANS!!! Älskar fredagar tillsammans med barnen :)


Nej nu ska ja tydligen måla en båt till Adam, se hur man nu lyckas med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0