Skriver inte så ofta ..

Ibland kan det hända att jag slänger in kanske 2 inlägg om dagen och ibland inget alls på några dagar ..
Kan ju skriva lite om vad som hänt och komma skall .. Igår va ja vid läkaren med Alexandra, hon va jätte duktig, dom tog prover på henne och sa inte ett knyst, vart bara irriterad på lilla plåstret som satt där sen, fick utskriven ny medicin och antibiotika .. och fy fan va dyrt och väntan på apoteket va olidlig, jisses !!!!
Väl hemma fick barnen i sig lite mellis eftersom jag hämta dom innan mellis på dagis igår ..
dom vräkte i sig och mumsa så gott ..
På kvällen sågs de lite film, underbara Elin och Adde som låna ut dvd till mig :) ni ska få tillbax den :) lovar ..
i dag va tanken att efter barnen va lämnade på dagis skulle jag puttsa fönster .. men vad gör de JO det regnar ju ute.. suck .. gick istället en sväng mot lottas och handla Alexandras första julklapp för 59 kr .. billigt och bra, men ett städkitt som jag vet att hon kommer leka med ..
gick sen upp till Linda,Nora och Eddie som ja inte träffat sen Eddie va 2 veckor, va med nere vid bvc då Eddie skulle få sin vaccin spruta .. Nora ville sen att ja skulle med hem igen så följde med en stund tills det va dags att hämta barnen på dagis ..
Adam fick så mycket beröm i dag för hur han hade varit på samlingen, suttit med Alexandra i knät gjort rörelser tillsammans med henne och hjälpt henne, visat henne hur man skulle göra, och samtdigt sjöng så högt och fint :) Då blir man som mamma stolt, en riktigt duktig storebror som tar hand om sin lillasyster !
Nu sitter dom och mumsar BRAGO bokstavskex här i soffan .. urgulliga tillsammans när dom sätter den sidan till och jag myyyser riktigt ordentligt!!

ska snart gå till affären för att handla bröd och mjölk, och försöka komma på någon mat, men vad :/

Adam va sugen på blodpudding, så jaja billigt och de går snabbt, men jag e inte särskilt förtjust i just denna maträtt .. men finns knäckis :P

i morgon e det onsdag .. barnen ska till dagis, sen ska deras pappa hämta dom kl 15 och dom ska faktiskt sova där .. en extra natt .. för att adam ville de härom dagen med stefan hade inte " tid " som de så vackert heter, en arbetslös människa som ej har tid för sina barn .. pyttsan!!!!
men då vart Ja liiiiiite arg och tyckte att OM Adam ber om att få vara mer med honom ska han få vara de om S ändå e arbetslös .. det blevs sagt på familjerätten att det inte skulle gå lång tid mellan besöken .. vicket de gör .. han träffa dom inte oftare än varannan helg, tråkigt att Han är så oitressant, Han förlorar något .. något som e väldigt fint och helt underbart .. TID tillsammans med sina barn!!!

mmmmm nu får väl en viss människa bli förbannad för de ja skrev men ja skriver ingen som helst osanning i min blogg och skriver vad jag vill .. och passar de inte kan DU sluta läsa !!
Kommentera argt eller inte alls eller säg de rakt ut till mig men ja skriver va ja tycker .. va som e sant.. passar de inte slut o läs !!! för ja vet att jag har rätt .. så e det bara :P


Nej . Konsum nästa !!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jaaa...det är ju mitt ex som skriver antar jag. Han vet ju så mycket å är så jävla bra. Vilket han INTE är...speciellt mycket. Jag kan nog se till så han håller sin käft om det är så! Har redan sagt till honom att ge fan i vår familj för han är inte en del av den längre. Jävla människa! Blir så förbannad!

Å det är jävligt dåligt av S att inte träffa sina barn mer än varannan helg när han ändå är arbetslös. Han är ett bra exempel på en dålig pappa enligt mig! Å nu får mitt kära ex säga vad han vill för det är ju SANT så in i helvete!

PUSS

2009-11-24 @ 16:29:29
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag hade med blivit skitarg om sebastians pappa gjort så. Barnen är de viktigaste o bästa som finns. varför tycker inte män det?? kan inte förstå! Vi kan väl ses på en fika nån dag? ja är ju jämt hemma. Kramar

2009-11-24 @ 20:47:33
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja fredag passar bra. Hampus är ledig från dagis då, ska du lämna dina barn eller är dom hemma??

2009-11-24 @ 22:27:53
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja gör det =) trevligt!!!

2009-11-24 @ 23:32:47
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0