Pappa helg

I dag kl 9 kommer stefan och hämtar Adam och Alexandra ..
Igentligen är det bestämt att han ska hämta på dagis . men tydligen så vill han hämta här hemma
nu när han är arbetsös o så .. men hmm.. Jaja ..
Alexandra kräktes igår kväll :( lilla tösen .. meen bara en gång .. i dag är hon som hon brukar, pigg,busig, " full i fan " GLAD .. sitter här och leker med sina leksaker och börjar bli arg över att bollen inte gör som hon vill ..
Adam sitter under täcket och ser på bolibompa .. och bara Myyyyser :)

Hoppas inte mina barn åker på en jädrans magsjuka nu .. Dom ringde ju från dagis i onsdags strax före 3 om att Adam hade sååå ont i sin mage.. när ja kom dit såg jag att Han såg bajsnödig ut .. o han tog lixom i som att han höll emot .. Han fick iaf åka vagn medans Jag bar Alexandra o hon e bra tung nu tycker jag :/ *pust*
Väl hemma va de första Adam sa " Jag måste bajsa mamma " på med bjöja (vicket han ännu bajsar i) o när han va klar sa han att han inte hade ont i magen .. att han då va bajsnödig på dagis men inte våga/ville bajsa för att han får ingen lugn o ro .. rädd att barnen ska skratta åt honom :( Lilla gubben.. de e ju hemskt .. Så min undran är " Hur länge gick han igentligen bajsnödig " sånt här är ICKE bra .. han kan bli förstoppad lillplutten :(
Hu . så ska verkligen prata med fröknarna på måndag då Jag hämtar .. Så här ska Adam inte behöva känna ..Jag ska inte behöva åka frå jobbet för att han inte kan bajsa på dagis .. HU hemskt :(


I dag kommer Linda och Sanna med bebbe hit :) dricka lite kaffe .. ska bli trevligt .. :) måste även tvätta .. HOPPAS HOPPAS de finns tvättid till mig nu vid 10 så ja kan tvätta upp de där som Alex kräktes på :( hu ..

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Va jobbigt! Hans grej med att bajsa i blöja måste ju försvinna snart. Det är ju såklart hans trygghet med blöja. Men inte för att vara taskig..det är ju lite äckligt. Maja säger till så fort hon bajsat i blöjan. Hoppas iallafall han kan lära sig att göra sitt behov på dagis. Fröknarna får vara uppmärksamma på hans beteende, å sen kanske låta honom vara ifred på toan, så han känner sig trygg. För så ska det ju inte behöva vara.

Kram

2009-11-13 @ 08:41:19
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0