Pappa helg

Ja i morse åkte barnen med sin pappa, kommer sakna dom riktigt riktigt mycket, visst erkänner ju att det e skönt att få egen tid bara för sig sj och göra de där man annars inte kan då man har barnen, men saknar dom riktigt riktigt riktigt mycket dessa helgen .. men barnen behöver sin pappa också,

vid 10 gick jag bort till Emily .. vi drack gott kaffe och prata om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt att umgås så där över en kopp kaffe, bestämde att vi skulle gå och titta i nya affären här i slite Gahms .. Mötte upp Anna och Havanna och det va riktigt riktigt kul att träffa dom igen, skönt att ha dom hemma och skönt att allt gått så bra,havanna är så duktig, och Anna henne får vi absolut inte glömma, Du är så otroligt stark i allt detta ! beundrar dig!

Hitta mycket fint där på Gahms mycket julklappar till barnen .. billigt va det med och det e väldigt bra me min lilla plånbok för tillfället,
Nu sitter ja här hemma och ska snart äta nått tänkte jag .. Laga mat när barnen inte e hemma e ingen höjdrare, så en varmt macka det e aldrig fel inte ..


Therese <3 tänker på dig massor .. Är det nått .. så finns jag .. jag har inga barn denna helg så behöver du eller familjen hjälp med något så finns jag här



Elin älskade syster .. saknar dej .. du e en beundransvärd människa.. Tänker på alla runt omkring dig när du är sjuk .. Beundrar dig, Är så otroligt STOLT att få vara just din syster .. Jag Älskar dig
!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jaa... jag tänker inte så ofta på att jag är sjuk..förrens jag ser mig i spegeln å ser att jahaja..mössa inomhus har jag ja..just ja... Eller när det kliar å jag bara känner stubb..typ. Therese är viktig för dig..å resten av de underbara tjejerna Elin, Emily, Anna osv... JAg bryr mig verkligen om dem! JAg blir såå himla orolig när det är något.. Å jag har aldrig träffat dem! Konstigt.. =) Men sant! De verkar vara såna underbara tjejer...så det är klart man bryr sig om dem =)

KRAMAR Å PUUUUUUUUUUSS

ÄLSKAR DIG MASSOR din lilla fisrumpa!!!!! <3

2009-11-27 @ 19:43:13
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0