Mys och födelsedagskalas

I dag har Jag och barnen varit hemma och haft mys,målat,pysslat,gjort koja som Alexandra rev heela tiden :/ busiga unge ..
Käka lite lunch, Alexandra sov sen lite middag ..
Jag och Adam prata lite om julafton :)
snart Jul . Jag Älskar verkligen julen, åh mysigare har det blivit sen Jag blev Mamma och får fira med mina 2 barn ..
Kl 15.00 gick vi på kalas .. till lilla Ebba som fyller 1 år i dag .. hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAA
God fika, och mycket trevligt sällskap .. tack för att vi fick komma och fira lillskruttan som nu är stor tjej, Hela 1 år !!
Va dum o inte tog några kort .. dumma dumma Jag :/
Tacka o bocka o sa Hejdå .. gick till affären, hem o laga middag, kolla film i soffan tillsammans, Byggare Bob .. Barnen sover nu .. I morgon ska dom åka till sin pappa .. :( Kommer sakna dom som alltid då dom åker dit,meeen dom behöver sin pappa också .. åh ibland kan det vara bra att sakna lite granna .. vill ju att mina barn ska få chansen att få ha båda sina föräldrar ..

I morgon kommer Linda och kanske Sanna med liten bebbe och dricker kaffe och umgås lite .. ska bli trevligt,, HOPPAS verkligen sanna förljer med, vill se lilla bebbe lite mer .. hålla bara liiiiiite ;P

ett litet foto på Alex när hon hjälper mig slå in Ebbas paket .. hon slog in sig sj i snören :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0