Mycket gjort !

Ja de kan man då säga att jag fått ..
När ja lämna barnen på dagis vid 9 gick jag hem och diska undan från middagen igår kväll.. ( orka faktiskt inte ta det igår ) Börja sen riva ur alla sängkläder i varje säng här hemma, Även överdraget till soffan och börja sen tvätta kl 10 .. på med musik på datorn och börja plocka i ordning alla leksaker nere och i Adams rum .. damma övervåningen sen nedervåningen .. sen sprang jag några vändor till tvättstugan och tog sen golven .. FÄRDIGT! hur skönt är det inte när man har en ren lägenhet,nybäddat i sängen ..
gick sen en promenad runt slite ringde och väckte Therese ... upp och våldgästa henne en stund .. sen hem och bada ett varmt bad .. kl 17.00 kom barnen .. hade vart med Stefan 2 timmar ..
fixa middagen .. mys framför tv:n till bolibompa med barnen .. lite bad på det .. sen nattning .. nu sover dom sen en timma tillbaka ungefär ..

nu prata Jag med Nina .. så ska fortsätta med det .. tjatjiing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0