Kan inte sova

läste en blogg om en tjej på 26 år som kämpat för sitt liv med sin cancer .. kunde inte sluta läsa den.. ska nog inte läsa sånt, men fastnar endå framför datorn och läste denna blogg .. suck !! tänker på min syster.. mamma o pappa är snart framme hos dom.. jag vill också vara där .. vill träffa min syster, min bästa vän .. men har ej råd,körkort,bil,flygplan,helikopter.. :( suck!!

neeej Har lovat Elin att vara stark o om det e de enda ja kan göra för att på nåe vis hjälpa henne, få henne styrka att vilja och fortsätta kämpa så ska ja ta mig fan vara just det ,
STARK !

Jag älskar dig syster!!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Vad är det för adress till den bloggen?

2009-11-10 @ 16:00:50
Postat av: Sara

Det e lätt att säga att man ska va stark. Sen står man där me ett påklistrat leende å nickar å säger "allt e bra, ingen fara", för att sen ursäkta sig att man måste på toa å sen står man där inne försöker hålla gråten borta så mycket att man till slut kräks av utmattning.



Men vet du vad Malin? Jag vet att både du å Elin e starka. Ni e envisa som få oxå. Det vet jag för mamma brukade berätta att ni va jätte envisa :P plus säga till NIklas å Simon att dom va lika envisa som er två, å de två killarna vet jag e envisa! :)



Å om du inte orkar va stark så e det helt okej. För man kan inte va stark hela tiden. Du får ha dagar du bara tänker negativt, tycker livet suger å att allt e bara allmänt piss dåligt. Det e okej. För det ger dig bara ännu mer styrka att orka me allt. Att se allt i helt andra ögon en annan dag.



Så gråt, skrik, tyck att livet suger. Det e bara bevis på hur mycket du älskar din storasyster. Å det e den bästa hjälp å orken hon kan få - att veta att hennes nära å kära älskar henne å finns där för henne no matter what! Det e det som ger henne styrka. Så för varje svordom, tår, leende, osv. så ger du Elin styrka :)



Visst, jag kan ha helt fel. Men det tror jag verkligen inte.



KRAM!

2009-11-16 @ 10:41:43
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0