Inte roligt

att vara sjuk .. eller sjuk o sjuk., ja har vart lite matt, vakna ju i natt med feber och ont i kroppen, när barnen skulle upp i morse va ja trött som en Gnu!! och hade då också ont i kroppen vicket försvann .. nu har ja ont i halsen och i nacken vicket ja alltid får då ja har feber eller e förkyld ..
så Inte roligt att heta Malin i dag inte, även fast jag e sjuk måste ja ta hand om barnen .. och konstigt nog så orkar ja det .. har ju inget val är ju van för det har ju alltid varit så .. även när Jag bodde med barnens pappa ..
Har tom tvättat i dag fast jag inte orka .. men va tvungen, tvättkorgen va ju smockfull .. så bara att ta en alvedon och sätta igång .. Alvedon har vart min räddning i dag ..
I dag kom det ett brev till Alex, vaccination .. den 25 .. men då jobbar jag o ska då fråga stefan om han VILL eller KAN gå dit med henne .. Jag måste jobba .. Han går bara hemma .. är ju arbetslös..
i morgon ska Jag ringa bvc igen .. svårt o få tag i madam där .. har tom talat in ett meddelande att hon ska ringa upp men ingen som ringt , hon kanske ringer i morgon .. Måste ta upp detta med Alex hosta, den blir fan inte bättre, hon måste ha nått annat än de där flytande hon har nu .. Hon bara hostar och hostar och de där flytande hjälper bara i en kort stund .. stackars lilla tösen .. o stackars mamma som aldrig får sova .. :/


sova får man göra då man är äldre och barnen inte bor hemma :/



Annars skulle de va roligt att prata med någon vuxen :D har bara pratat barnspråk hela dagen, förutom då ja sa " Hej" till killen i kassan på konsum, men räknas väl inte :/
fast Johan skulle komma förbi på en cig sen kanske ..

läsa lite bloggar kanske .!! kolla runt om det hänt mer på facebook.. åååååh vicken roolig kväll ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0