Hipp hipp HURRA!!

för Min grannjävel Elin som fyller 24 år i dag .. Hoppas du får en underbar dag idag, fast du ska jobba hela dagen vännen .. Många många grattis kramar från mig och barnen

....................................



Och om denna helg .. orkar ja inte ta just nu .. Adam är hemma, han har haft hög feber i helgen .. 40.5 igår .. men Alex lämna stefan på dagis kl 9 i morse ..  I dag ska jag och Adam ta de lungt, mysdag bara han och jag =)







~ Det blir inte alltid som man tänkt sig .. kanske bättre ~

Kommentarer
Postat av: En i familjen ^^

lämnade alex stefan på dagis imorse? ^^ jadu, det är juh där han hör hemma ^^ :)

2009-11-02 @ 21:03:23
Postat av: malin

neej hm va nog kanske liiite trött när ja skrev detta, stefan lämna alex mena jag :D

2009-11-02 @ 23:35:48
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0