hemma..

ja nu har jag jobbat färdigt och det e riktigt trevligt att jobba tillsammans med mina arbetskamrater, jag trivs så jädra bra .. känns ännu roligare att komma dit då man möts av kramar och stora leenden.. likaså dom gamla, att dom faktiskt kommer ihåg mig, pratar och frågar om mina barn ..
Ja mina barn, det e tomt här hemma nu .. dom e ju vid sin papps och saknar dom de gör jag verkligen , fast jag träffa dom senast i morse tog en extra lång mys framför tv:n i morse till bolibompa .. åt frukost framför tv:n ..
men Adam ville till sin pappa och då måste ja se till att han får vara med honom, en sak om han va 8 år kanske och kunde säga till på ett helt annat vis, hade kunnat ta telefonen ringt och sagt " Jag vill vara med dig idag/natt "

nu ska ja ut och kolla tvättid, sen diska .. ikväll vankas det väl film..

bye !

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för dina kommentarer! Dom värmer!

Ang Elins blogg så va ja tvungen att skriva av mig lite för det var så hjärtskärande att läsa.. :(

Men hon är stark, Din Syster! :)

Kramar

2009-11-26 @ 09:28:49
URL: http://juliaalbertina.blogg.se/
Postat av: Carro

hittade din blogg efter mycket om och men:) tjjoho!!

va skönt att höra att du trivs på jobbet, men kan absolut förstå att de är tomt när barnen är hos pappa, du är klok och jag beundrar dig att du verkligen gör det bästa för barnen. Kramar

2009-11-26 @ 10:11:01
Postat av: Kattis

Hitta din blogg genom en som heter Linda och måste bara skriva att du verkar vara en helt otroligt bra människa,Du verkligen slåss för att barnen ska få tid tillsammans med sin pappa, även fast du skulle vilja ha dom vi dig hela tiden, Du är en beundrande person, dina barn är små och istället är det du som är deras talan ..Har själv vänner som inte vill att deras barn ska vara med sin pappa, dom vill ha barnen för sig sj, men det du gör för dina barn, det är guld värt och du gör rätt, Du gör vad du kan för att barnen ska umgås med sin pappa, sen att han inte verkar särskilt intresserad är ju en annan femma,barnen kommer bli äldre och kunna förstå och kommer DÅ säga vad dom vill, känna mer känslor och förstå,kanske tar dom avstånd från sin pappa, För ja kan inte i min vildaste fantasi förstå VARFÖR han inte träffar dom oftare, Fortsätt vara den du är! du kommer komma långt på det! Fin blogg förresten! Mvh Kattis

2009-11-26 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0