Fika med vänner från Visby

men innan städa ja eftersom de såg ut som det gjorde .. Ringde Nina en sväng .. alltid lika trevligt att prata med henne :) vid 11 kom Jocke och Jocke på lite kaffe .. roliga,lite småknasiga men trevliga vänner från stan .. drack massa kaffe, snacka skit .. Sen kom Micke,Linda och lilla Felicia också .. :) så fortsatte snacka skit :) och vipps va kl kvart i 3 och dags att hämta barnen på dagis ..
Till affären och handla smör .. hem och mysa under en film för de va så kallt.. 18 grader ska man fan inte ha i en lägenhet :/ suck! ja som ringde till gotlandshem i fredags .. suck !!

Elin elin elin .. tänker på dej .. veet att det e jobbigt .. ja kan aldrig ens föreställa mig hur det kändes då håret föll av :( vet att ditt hår .. alltid vart .. Jaa så speciellt för dej.. ja har alltid vart avis för ditt hår för det har alltid varit så fint .. Älskar dig syster ! Hoppas de hjälper dig på nåe vis att du får veta att av mina kanske 16 vakna timmar . så tänker jag säkert på dig 10 timmar av dessa 16 ..


En annan tanke har jag på Anna och Havanna med .. skickar ner många många kramar Anna och Havanna !!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0