...

Tänker på livet i sig .. det perfekta livet,Finns det?
Har börjat tänka på livet på ett helt annat sätt, tar tillvara på det på ett helt annat sätt ..
är glad för små saker, samtidigt som ja ibland blir lite nere och tänker på hur fan ett liv kan få en vändning på en sekund..
Alla vänner man i dag har tagit avstånd från i dag för små saker igentligen .. så jädra dumt ..
Livet är fan i mig inte lätt, det ska de nog inte vara hela tiden heller,

Ni som läser vet nog just varför ja börjat tänka annorlunda nu .. Mm precis .. syster ..
Min blogg kommer handla väldigt mycket om henne , mina tankar ..
Jag kan inte göra allt, men kan göra liite .. o de ja kan har ja nog gjort ,, gör det ni med, ett litet bidrag till cancerfonden kan rädda många många liv .. Man kan inte göra allt, men man kan göra lite för att hjälpa ..
ett litet bidrag .. 
Man kan aldrig veta som blir drabbad, om du sj blir drabbad .. dina nära och kära
En helvetes sjukdom .. Hatar den, ja Hatar är ett starkt ord .. men jag Hatar verkligen

Det som är så jobbigt att man e så maktlös, VILL hjälpa Dig Elin men fan .. sitter här flera mil ifrån dig med ett hav emellan .. o kan inte göra ett enda dugg ..

Vill åka till dig, krama dig, prata med dig, bara vara hos dig stödja dig för känns som det lilla jag gör inte är mycke nog ..
Sån saknad jag känner nu har jag aldrig någonsin kännt förrut ..
en jävligt jobbig saknad !!
Vill till skåne NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Du hjälper mig genom att finnas där å tänka på mig, skriva om mig, skriva att folk ska stödja cancerfonden osv.. Det hjälper!! Man kan ju inte göra allt, men man kan göra lite. Och det är just det som räknas, det lilla...

ÄLSKAR DIG!!!! <3

2009-11-11 @ 19:27:12
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: jennie maddes syster:)

hittade dig av en slump i blogg världen;)

du kan söka hos sociala & förklara läget så betalar dom din resa upp!! sen kan du söka fonder på typ frälsningsarmén elr svenska kyrkan.kanske lite pinsamt,men i ett KRIS läge så.bara ett tips,kramz

2009-11-11 @ 20:15:52
Postat av: elin hejdenberg

Jaaa..det kan du göra Malin!!! GÖR DET! Å vill de ringa å prata med mig eller några av mina läkare eller kuratorn så är det absolut inga problem. Säg att de kan ringa mig om det är så! KOlla upp det!

2009-11-12 @ 18:32:56
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0