Bus eller Godis ??

Vi har gjort båda, hemskt vilken busunge jag har .. eller 2 busungar helt enkelt,, har ätit godis och sett bolibompa efter lite potatisgratäng och kycklingfilé mumsigt som attan ..
Adam bad i dag om att träffa pappa .. eller att snart sova hos sin pappa .. o då tycker jag stefan ska ta åt sig det och ta barnen en extra natt när Adam vill eftersom han inte velat sova vid honom tidigare , tom sagt sj att han inte vill vara vid honom, ledsamt men sant .
men barnen ska sova vid honom natten mellan onsdag till torsdag då han lämnar dom på fm .. passar mig utmärkt för ja jobbar ju till 16 den dagen .. Barnen behöver träffa sin pappa mer än varannan helg.. men stefan har även gjort ett fel till och han har fått höra för de .. skriva om de här tänker ja inte göra me tanke på en vän till honom tycker det e fel att " peka " ut någon så där .. så vill ni veta .. får ni fråga honom eller mig .. vissa vet redan ..

nu sover Alex.. grannen kör lite dunka dunka ;) Adde Adde ..!!!!

Har messat med Anna och fick höra att Havanna är opererad och att allt gått bra, vicken lycka att få höra det .. :)
tösen är lika duktig och stark som sin mamma .. Jag har tänkt så mycket på er !! <3  Kramar till er !!

nu ska ja se klart byggare Bob med Adam .. jisses va roligt det e tjoohooo :P
sen ska han sova ..
i morgon e de lördag .. va ska man hitt på då med barnen .. förslag önskas !!
hoppas på fint väder iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0