Va för fan glad åt det du har

I morgon kan allt i ditt liv vändas upp och ner .. fattar mig inte på saker som händer o just personerna det händer .. varför händer det dom mest underbara människorna.. ??? dom som inte gjort något ont idenna värld .. fan Jag blir så arg .. Jag skriver detta inlägg för att skänka min tanke,en stor stor varm kram och KÄRLEK till en familj som verkligen verkligen behöver det .. VARFÖR?!! helvetes jäva skit rent ut sagt ( ursäkta mina ord ) men ja blirså jädra ledsen och arg .. varför inte dessa underbara människor få vara lyckliga ..
ska man sj bli en jädra häxa för att få vara fri från all skit ???!!!


vet att det finns fler familjer som har det lite jobbigt just nu .. och tänker på er .. skickar en varm kram och kärlek till er också ..


I dag ser ja livet på ett helt annorlunda vis..man ska fan vara tacksam för det man har .. en dag kan man vara nära att förlora allt .. o det e inte värt att grubbla,fundera och vara förbannad..

finns vänner och familjer som verkligen fått mig att förstå vad man ska vara glad och tacksam över här i världen
Tråkigt att tråkigheter ska behöva hända för att man ska själv ska inse och förstå vad och när man ska vara tacksam!

Jag är tacksam för mina gamla vänner, min familj, mina nya vänner, Johan :)
för det lilla jobb jag just nu har .. finns dom som inte har nått att göra alls ..
så ska sluta att tjata och hoppas och som sagt vara tacksam för det jag har ..
sluta och gnälla..


MEN jag kommer inte sluta och gnälla över snön .. för fan det e bra kallt nu alltså :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0