Snö

Japp vakna i morse och det ligger lite lite snö på marken,, visst det e jätte roligt för barnen när det kommer snö, men för MIG njaa jag tycker inte om snö,mysigt då det snöar sj julafton.. men nej nej nej .. snö e kallt blött och KALLT!
berätta lite om min barnfria helg kanske .. Adam ville först inte följa med stefan i fredags Han va jätte ledsen å man måste då sj försöka hålla tillbaka tårarna, men efter mycket om o men besätmde vi att ja skulle ringa Adam sen lite senare.. vicket ja självklart gjorde :)
Dom åkte hem .. ja hoppa i badet .. gjorde mig lite i ordning, gick till affären,
Johan kom förbi .. gick sen hem till honom men innan beställdes det lite mat ..
Lördag skulle ja jobba .. sov rätt länge :/ börja jobba kl 14.00 slöt lite tidigare .. jätte skönt, hem och in till grannen som va barnvakt åkt Havanna .. Trevlig kväll med Havanna, Elin och Therese och lite vin, mycket skratt och snack vart det, Söndag tog jag sovmorgon med :) passa på när man kan ..
I går söndag gick jag hem till Micke och Linda och lilla Felicia .. såg lite tv, snacka skit och käka mat ..
Hem och diska undan lite, va inne och kolla julklapparna Elin och Adde köpt till Holly, mycket fina julklappar :)
gick sen bort till Johan .. såg film :) <3

i dag ringde dagis om att Alexandra vart ledsen från lunchtid och inte ens ätit, blivit ännu mer ledsen då dom försökte få henne och ligga och sova i vagnen .. hon sov ca 40 minuter, min första tanke va " öroninflamation " kom till dagis runt 1 halv 2 .. hon grät och tog sig för öronen, hem med Alex och Adam .. ringa doktorn, fick tid halv 3 YES! Alexandra tog sig för öronen och sa Aj Aj Aj .. stackars lilla tösen :(
 Stefan kom och och tog Adam medans ja gick med Alex till doktorn,
tog sin lilla tid .. väntetid vid doktorn och på apoteket som vanligt !!!!!
medicinen skulle ju blandas !!!


Alexandra har iaf ätit bra kvällsmat, satt och sa mmmm mmmm mmmm namnamnam :) så matlust har hon iaf.. hon har även fått alvedon .. och sover redan .. förstår att hon e trött me tanke på så lite som hon sov i dag ! 40 min.. Icke så länge !!

jag och Adam ser lite bolibompa .. känns underbart att ha dom hemma hos mig igen ..

har annars haft en bra och mysig helg .. men saknar mina barn som fan då dom e vid sin pappa  !!!!!!





Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Föstår att du saknar dem! Men skönt att du tar dig för saker =)

Stackars Alex som har ont..! Är det Kåvepenin som hon får nu??

PUSS

2009-12-14 @ 19:37:57
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Stackars alexandra.. så jobbigt när de små är sjuka.. Hur gick de på intervjun??? kramar

2009-12-15 @ 09:39:41
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0