intervju

yes i morgon ska jag på en jobbintervju som personlig assistent.. ja e super nervös .... Har inga förväntningar ja har ju ingen utbildning .. men referens från mitt arbete har ja o eftersom ja får komma på intervju e de ju positivt .. så åker in med Elin i morgon bitti till stan .. kommer ja kunna sova ???!?!!??
i dag har barnen vart på dagis .. ja drack lite kaffe och åt lunch med Emily och Therese, Tack snälla gulliga Therese för natchosen =) underbara du !!!! <3
har även jobbat en stund i dag .. älskar verkligen mitt jobb.. får ja detta jobb ja sökt kommer ja sakna mina arbetskamrater väldigt väldigt mycket !!!

nu sover barnen, vi har sett mora träsk o både Adam och Alex älskar dom verkligen !!


snart kommer Johan .. vi ska se lite film !! :)


så håll tummar och tår för mig i morgon!!! :)
vill verkligen ha jobbet


Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Hoppas arbetsintervjun gick bra=)

Mora Träsk e bra haha Mina barn älskar dom=)



Kram

2009-12-10 @ 20:28:27
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: jennie

GRATTIS till jobbet!?..pratade med madde nyss.

2009-12-11 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0