...

Till dig " Anonym" ska du kommentera skriv ut med ditt namn, annars strunta i att kommentera över huvudtaget, Han är ingen pundare .. va han gjort tidigare .. det skiter jag i .. jag lever i nuet ,.. så det så !!! snackas i slite, hela gotland kommer det alltid göra, bara för att man gjort fel saker i sitt liv, men har ändrat sig tycker ja inte man ska behöva straffas för det hela livet då man valt att ändra sig, och är stolt över det !! så nästa gång du blir tvungen att kommentera, skriv gärna ut med ditt namn, annars skit i att kommentera i min blogg!!

Alla gör vi misstag, vissa större än andra .. men finns dom som inte ändrar sig, men finns dom som faktiskt gör det!!!! tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0