Bloggen

vet ej va ja ska skriva längre .. känns som ja skriver om samma saker hela tiden .. känner mig inte så inspirerad .. hmmm.. ibland kan ja skriva många inlägg under en dag sen kan de ju som ni se ta 3-4 dagar innan ja skriver igen .
Nått ja kan skriva om e ju att barnen e mer med sin pappa, det e han som vill o Ja e lite förvånad över det,roligt men förvånad, väntar på att han har något i kikarn .. hmmmmm ..
va har hänt sen sist??!! hmmm .. *tänk tänk * jobbat, varit i stan med Johan och handlat så nu hörs det inge eko i frysen längre, Tack snälla Johan :)

I morgon e barnen lediga och hemma hos mig :D ska bort till Linda o kolla lite kläder,
trevligt trevligt ..

syster har genomgått sin 3:e behandling nu .. Fan va ja beundrar henne .. Jag är stolt över dig Elin, du har en underbar personlighet, stark människa och underbar på alla sätt och vis .. Jag älskar dig !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0