Ändrade planer

och 2 inlägg samma dag .. ovanligt för å vara mig nu för tiden .. Barnen är vid sin pappa nu .. ja ska jobba i morgon mellan 7-16 så tyckte att dom kunde vara vid honom istället för att ja ska slita upp dom halv 6, lämna dom på dagis halv 7 .. tidigt o jobbigt för dom så då kan dom ju umgås med sin pappa i morgon istället, han går ju bara hemma om dagarna, inget jobb ..

Johan kommer snart .. :) Tycker om honom jätte mycket, han är jätte go och snäll mot mig, bryr sig jätte jätte mycket ..
Hoppas du syster kan förstå de.. att folk kan ändra sig .. till något bättre, vet att du är en positiv människa och kan se fina saker i människor, skulle du träffa honom i dag skulle du se den förändringen .. Kan du göra de för min skull??




kommer mer snö nu .. fint och mysigt med snö till jul .. MEN måste det blåsa så förbannat!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte det är bra heller. tänk på barnen du vet hur det snackas i slite . Hänga med pundare nej inte bra . Sköt om er

2009-12-16 @ 21:22:11
Postat av: elin hejdenberg

Ja, jag kan försöka för din skull. Tycker bara att det är konstigt om han nu ändrat sig.. varför får han inte ha barnen? Jag vet ju.

Puss, älskar dig massor.

2009-12-17 @ 05:28:46
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja de hade varit mysigt.. på lör är de hockeyavslutning för sebastian.. vet inte exakt tid ännu men vi kan ju höras.

2009-12-17 @ 08:24:43
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0