Alexandra sovit gott i natt

och i dag e hon precis lika busig och glad som jag normalt känner henne.. konstigt .. hon får nu kåvepenin eller va det nu hette morgon och kväll ska hon äta i 5 dagar..så när kan hon vara tillbaka på dagis? snart är det jullov .. skönt för barnen o vara hemma o mysa med mig menvet att dom kommer sakna dagis, mycket spring i benen lär dom iaf ha dessa veckor då dom e hemma ..
i dag e då jag och Alexandra hemma .. ska försöka ta mig ner till nya affären där ja ska köpa lite julklappar till barnen bla .. vet ju typ vad ja ska köpa .. iaf till barnen men övriga, som pappa niklas och simon :/ jobbigt ..!!
ska nog till stan med Johan slutet av veckan .. ska då se om ja hittar en radiostyrd bil till Adam .. Han har tjatat så hemskt om en sån .. det SKA han få i julklapp..

blir inte så mycket paket i år som normalt men ekonmin e inte va den en gång va .. men bara att få fira den me dem man älskar .. det betyder mer än några paket.. tycker iaf jag !!!


Nu står Alexandra och diggar till mora träsk !!!!!


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

När Maja hade öroninflammation förra veckan så sa läkaren att hon kunde gå till dagis när hon va piggare.. men vi höll henne hemma för hon skulle käka kåvepenin 3ggr om dagen... sen va det över helg oxå.. =) Skönt att hon är lite bättre!!

PUSS

2009-12-15 @ 14:55:38
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0